Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Ömer Onan: “Orada bir maç daha kazanmak istiyoruz“
14.04.2016 - 20:10

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımımızın Genel Menajer Yardımcısı Ömer Onan, Real Madrid galibiyeti sonrası takımın tüm sezonu domine ettiğini söyledi. Galibiyetin de önemine de

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımımızın Genel Menajer Yardımcısı Ömer Onan, Real Madrid galibiyeti sonrası takımın tüm sezonu domine ettiğini söyledi. Galibiyetin de önemine değinen Onan, “Orada bir maç daha kazanmak istiyoruz” dedi.

İlk olarak Fenerbahçe Ülker Sports Arena’da galibiyet serisinin 21 maça çıktığını söyleyen Ömer Onan, “Ben dünde söyledim, iyi niyetli değiller. Bu mesaj çok önemliydi. Bu maç daha da rahat olabilirdi. Geçen sene Maccabi maçında neredeyse ilk maç yenme pozisyonuna gelmişlerdi, ikinci maç daha rahat olmuştu. Stres olur ya ilk maç, ikinci maç daha rahat oldu. Bu çocuklar bütün sezonu domine ettiler ve çok hak ettiler. Kimse bu kadar hak etmedi. Helal olsun. Seyirci muhteşem. Allah bin kere razı olsun. Müthiş bir atmosfer yarattılar. Kafalarını kaldıramadılar. En güzeli de şu; bizim seyircimiz artık basketbolu çok iyi biliyor, kuralları çok iyi biliyor, kimlerin sahada hakemi kandırmaya çalıştığını görüyor ve direk onlara atak ediyorlar. Zaten hepsinin birleşiminde müthiş bir takım ortaya çıkıyor. Hocasından malzemecisine kadar hepsi konsantreydi. Hepsini yürekten tebrik ediyorum. Tabii biten bir şey yok. Orada bir maç daha kazanmak istiyoruz. Orada bir maç kazanabilecek kapasitemiz var. Oldu ki iki maç kaybettik, şu önemli; biz burada çok iyi oynuyoruz” dedi.

Ayrıca Kadınlar Euroleague Final Four yarı finalinde Rusya temsilcisi Nadezhda Orenburg ile Fenerbahçe Ülker Sports Arena’da karşı karşıya gelecek olan Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımımız için de taraftarlarımıza çağrıda bulunan Onan, “Yarın da burada Kadın Takımımız oynayacak. Kadın Takımımız da bizim takımımız. 2-3 gündür biz birlikteyiz. Onlar da çok heyecanlı. İdmanlarını burada yapıyorlar. Çok istiyorlar. Aynı seyirci topluluğu yarın gelsin. Kadın Takımımıza da sahip çıkalım. Onların da burada şampiyonluğuyla hep beraber sevinelim. Yarın saat 20:00’da herkes gelsin. Hepimiz burada olacağız. Bütün oyuncular burada olacak. Bizler burada olacağız. Aynı desteği Kadın Takımımıza da verelim. Bizim için çok önemli. Tüm Fenerbahçe taraftarını buraya bekliyoruz” şeklinde konuştu.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Fenerbahçe
Basketbol
Ömer Onan
Açıklama
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam