Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
G.Saray'ı yenin ikinci bayramı yaşatın
11.08.2013 - 06:28

Önce Ersun Yanal ile görüşen Yıldırım, “Bize 2. bayramı yaşatın, G.Saray’ı yenin her şey güzel olsun” dedi. Takıma da “Siz G.Saray’ı da Arsenal’i ...

Önce Ersun Yanal ile görüşen Yıldırım, “Bize 2. bayramı yaşatın, G.Saray’ı yenin her şey güzel olsun” dedi. Takıma da “Siz G.Saray’ı da Arsenal’i de yenecek güce sahipsiniz, Süper Kupa’yı istiyorum” diye konuştu.

Alaattin METİN / Aksam

F.Bahçe Samandıra tesislerinde dün tarihi bir bayramlaşma yaşandı. Başkan Aziz Yıldırım, G.Saray Süper Kupa maçı öncesinde tesisleri ziyaret edip futbolcular ve teknik heyetle bayramlaştı. Öğleden sonra takım Kayseri’ye giderken sabah takıma moral veren Aziz Yıldırım ile teknik direktör Ersun Yanal ve futbolcular arasında önemli diyaloglar yaşandı. İşte AKŞAM farkıyla o konuşmalar:

G.SARAY MAÇINA HAZIR MIYIZ HOCA

Aziz Yıldırım, Samandıra’da öncelikle Ersun Yanal ile görüştü. Harıl harıl G.Saray derbisine çalışan Ersun Hoca ile görüşen Yıldırım, “İyi bayramlar Hoca... İnşallah bayramımız güzel geçecek. Hele G.Saray’ı yenersek herşey çok daha güzel olacak” dedi. Yanal da; “İnşallah yeneceğiz başkan” derken, Yıldırım “Maça hazır mısınız?” deyince Yanal, “Hazırız başkan” yanıtı verdi.

SOW YARINKİ DERBİDE GENE GOL AT

Ardından Yanal’ın odasından çıkan Yıldırım, Sow ile karşılaştı. Ona “Oruçlu musun?” diye takıldı. Sow da “Hayır başkan, bugün bayram oruç bitti” karşılığını verirken Yıldırım, “Bize ikinci bayramı yaşatman lazım, G.Saray’a gene gol at” dedi. Sow da “Tabi ki başkan, inşallah” yanıtını verdi. Yine Yıldırım, Webo’yu görünce de “Senden de gol bekliyorum, bize bayram yaşat” isteğinde bulundu.

ARSENAL NASIL BİR TAKIM KUYT?

Takımla bayramlaşan Aziz Yıldırım, Kuyt ile de ilginç bir sohbet yaptı. Aziz Yıldırım, “Arsenal nasıl, iyi takım mı?” diye sordu. Kuyt da, “İyi takım, çok disiplinli oynuyorlar. Ama biz daha iyi takımız” yanıtını verdi. Bunun üzerine Aziz Yıldırım, “Siz futbolunuzu oynarsanız haydi haydiye Arsenal’i elersiniz. Bizim kadromuz çok geniş, tecrübeli, çok değerli oyuncular var. Yeter ki sahaya oyununuzu yansıtın” dedi.

SİZDEN SÜPER KUPA’YI İSTİYORUM

Futbolcularla bayramlaşma töreninde birer birer ilgilenen ve G.Saray maçı için başarı ve şans dileyen Aziz Yıldırım, ayağa kalkıp giderken takıma son olarak şu konuşmayı yaptı: Size çok güveniyorum. Bu sene bu takım çok başarılı olacak, kupalar kazanacak. Kadromuz çok iyi, ilk olarak sizlerden Süper Kupa’yı almanızı bekliyorum.”

(Aksam)


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam