Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Vitor Pereira: “Hak ederek kazandık“
27.11.2015 - 00:05

Teknik Direktörümüz Vitor Pereira, takımının son 6 maçtır üzerine katarak devam ettiğinin altını çizerken, Molde karşısında çok iyi ...

Teknik Direktörümüz Vitor Pereira, takımının son 6 maçtır üzerine katarak devam ettiğinin altını çizerken, Molde karşısında çok iyi oynadıklarını ve hak ederek kazandıklarını söyledi.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa konuşan Teknik Direktörümüz Vitor Pereira, Takımım bir süredir her maç üzerine katarak yoluna devam ediyor, her maç kendini geliştirerek yoluna devam ediyor. 6 maçtır süre gelen bir durum bu. 6 maçtır takım halinde üzerine katarak devam ediyoruz. Takım halinde daha bilinçli oynuyoruz, dinamiğimizi maçtan maça geliştiriyoruz. Artık topa daha iyi sahip olmaya başladık. Önde baskı konusunda kendimizi geliştirdik. Ne zaman baskı yapacağımızı bilen bir görüntü sergiliyoruz. Molde ile bu akşam zorlu hava şartlarında oynamamıza rağmen, kendi sahasında oynamamıza rağmen zorladık. Rüzgara, yağmura rağmen iyi bir performans ortaya koyduk ve hak ederek kazandık. Buraya kazanmaya gelmiştik ve istediğimiz sonucu aldık. Grupta mücadelemiz devam ediyor, isteğimiz lider çıkmak” dedi.

Hiçbir lig ya da hiçbir turnuvanın sezon ortasında kazanılamayacağını ifade eden Pereira, “Sezon sonunda kazanılır ve sezon sonunda en iyi cevabı vereceğiz. Avrupa Ligi'nde ileriye giderek bu cevabı vereceğiz, ligde de şampiyon olarak cevabı vereceğiz. Farklı bir antrenman metoduyla çalışıyoruz. Önde basmaya çalışan bir takımız. Bu istediğimiz oyunu yeni metotlarla 1 günde oluşturamazsınız. Sezon sonunda en iyi cevabı vereceğiz. Hem ligde hem Avrupa'da çok başarılı olacağız” diye konuştu.

Basın Toplantısı

Teknik Direktörümüz Vitor Pereira maçın ardından katıldığı basın toplantısında önce maçı değerlendirdi, ardından soruları yanıtladı. Vitor Pereira’nın basın toplantısında yaptığı açıklamalardan derlediklerimiz şu şekilde:

“Gelişme sürecimizi sürdürüyoruz. Baskılı oyunu ve dengeli oyunumuzu geliştiriyoruz. Topa sahip olmayı ve önde baskıyı iyi gerçekleştirdik. Suni çimde yağmurlu ve rüzgarlı bir havada oynadık. Üstün olan bizdik.

Alper Potuk, son derece karakterli ve kaliteli oyuncu. Oynamadığı dönemde de çalışmaya devam ederse bu şansı yakalayacağını söylemiştim. Takımı için mücadele eden ve bize fazlasıyla yardımcı olan bir oyuncu. İyi oynadığı için de takımda yer alıyor.

Robin van Persie son maçta da bir gol kaydetti. Maç öncesinde van Persie ile konuştum. Saha şartları ile ilgili konuştuk. O da anlayışla karşıladı.”


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Vitor Pereira
Aciklama
Molde
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam