Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Alper Potuk açıklamalarda bulundu
08.09.2014 - 02:36

Fenerbahçe'nin başarılı oyuncularından Alper Potuk, FB TV'ye açıklamalarda bulundu. Genç futbolcu, emin adımlarla şampiyon olarak 4. yıldızı ...

Fenerbahçe'nin başarılı oyuncularından Alper Potuk, FB TV'ye açıklamalarda bulundu. Genç futbolcu, emin adımlarla şampiyon olarak 4. yıldızı takmak istediklerini dile getirdi.

İlk olarak yeni sezon formalarını değerlendiren Alper Potuk, emin adımlarla Şampiyonluğa yürümek ve 4.yıldızı takmak istediklerini, taraftarlarımızın ve takımdaki arkadaşlık ortamının da buna katkı yapacağını söyledi.

“Formalarımıza gösterilen ilgi bizleri mutlu ediyor”

Sözlerine ilk olarak yeni sezon için reklamsız olarak tasarlanan formalar hakkındaki düşüncelerini paylaşarak başlayan Alper Potuk, “Şimdiye kadar giydiğim en güzel formalardan biri, hatta en güzeli diyebilirim. Çubuklu formamızı da çok sevdim. Ben bütün taraftarlarımızın da yeni sezon formalarımızı çok sevip, beğendiğini düşünüyorum. Forma satışlarında da rekora doğru koştuğumuzu söyleyebilirim. Formamızda, göğüs bölgesinde de reklamın olmayışıyla birlikte adeta bir tişört havası var diyebilirim. Dışarıda çok rahatlıkla kullanılabilir. Bu anlamda formalarımızı çok seviyoruz ve çok memnunuz. Aynı zamanda çok rahat bir forma” dedi.

“Hepimiz 4.yıldızı çok istiyoruz”

Bu sezon şampiyon olmanın ve 4. yıldızı takmanın çok önemli olduğunun altını çizen Alper Potuk, “Kadıköy’de taraftarımızın desteği çok önemli. Taraftarımızı da formalı görünce, ilgi gösterdiklerini görünce takımımız üzerinde çok daha fazla etkisi oluyor. Geçtiğimiz sene Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı’nda, A Milli Futbol Takımımızın Hollanda ile oynadığı bir maç vardı ve sahaya çıktığımızda stadyumda boş yer yoktu. Bu atmosfer beni çok etkilenmişti. O nedenle her maçta taraftarımızın Stadımızı doldurması, formalarıyla bize destek olması bizleri ayrı bir motive ediyor. Taraftarımızın desteğini her yerde görüyoruz. Gittiğimiz her yerde bizleri yalnız bırakmıyorlar. Seneye de şampiyon olduğumuz takdirde 4.yıldızı takacağız. Tarihe geçeceğiz diyebilirim. Hepimiz 4.yıldızı çok istiyoruz. Herkesten çok istiyoruz bu sene Şampiyon olmayı. Fenerbahçe tarihine adımız yazılacak” açıklamasında bulundu.

“Emin adımlarla şampiyonluk yürüyüşüne devam etmek istiyoruz”

Süper Kupa ve Lig’de de oynanan Karabükspor maçlarıyla sezona iyi bir başlangıç yaptıklarını da belirten Potuk, “Geçen sezon itibariyle oturmuş bir kadromuz var. Hazırlık maçlarında kötü sonuçlar almış olabiliriz ama biz Lige iyi başlayacağımız ve Süper Kupa’yı alacağımızı biliyorduk. Geçen sene bıraktığımız yerden devam etmek istiyorduk. Bu sene de iyi bir başlangıç yaptık. Süper Kupayı ve Lig’in ilk haftasında Karabükspor ile oynadığımız maçları kazandık. Şimdi ise önümüzde Trabzonspor maçı var ve o maçtan da kayıpsız çıkarak emin adımlarla başlattığız şampiyonluk yürüyüşüne devam etmek istiyoruz” şeklinde konuştu.

“Herkes yoğun bir şekilde çalışıyor”

Takımdaki her oyuncunun takıma katkı yapabilme adına fazlasıyla çalıştığını da dile getiren başarılı oyuncu, “Salonda vücut çalışarak daha da kuvvetli olmaya çalışıyorum. Daha sonra şut çalışması yapıyorum. Kendimi geliştirmek için çalışıyorum. Takımıma daha fazla faydalı olmak benim için önemli. Aynı şekilde bütün takım arkadaşlarım böyle yoğun bir şekilde çalışıyor. Antrenmanlarda şut çalışması yapıyoruz ve yenilene ceza, yenene ise ödül veriyoruz. Bu şekilde kendi içimizde antrenmanları eğlenceli bir şekilde sürdürüyoruz” şeklinde konuşarak antrenmanların da neşeli bir şekilde sürdüğünü söyledi.

“Takımdaki arkadaşlığın Şampiyonluğu ve 4.yıldızı bize getirmesini istiyoruz”

Takım içinde oluşturulan arkadaşlık ortamının şampiyonluk yolunda ve 4. yıldızın kazanılmasında etkili olacağını da söyleyen Alper Potuk, “Takımdaki arkadaşlık çok iyi bir seviyede. Sahaya çıkıncaya kadar çok eğlenceliyiz ama sahaya da çıkınca takımdaki herkes ciddi bir havaya bürünüyor.  Bizim için önemli olan işimizi en iyi şekilde yapmak. Az öncede söylediğim gibi takımdaki arkadaşlık ortamı bizim performansımıza da olumlu yönde etki ediyor. Takımdaki her oyuncu birbirini çok iyi tanıyor. Sahanın içinde de, dışında da çok iyi anlaşıyoruz. Bu arkadaşlığın Şampiyonluğu ve 4.yıldızı bize getirmesini istiyoruz. Herkesin bizi favori gördüğünü biliyoruz ve bizde kendimizi favori görüyoruz ancak çalışmalarımızdan, antrenmanlarımızdan ödün vermiyoruz. En iyi şekilde çalışıyoruz. İmza günlerine gidiyoruz. Taraftarlarımız saatlerce bizleri bekliyor. Taraftarımızı mutlu etmek bizi daha da çok mutlu ediyor” şeklinde konuştu.

“Taraftarlarımız, Şampiyonluk yarışında bizleri yalnız bırakmasın”

Son olarak şampiyonluk yarışında Fenerbahçeli taraftarların her zaman takımın yanında olması gerektiğine değinen Alper Potuk, “Son maçta biraz performansımız beklenenin altındaydı. Bizim her zaman en iyi şekilde mücadele etmemiz gerekiyor. Çünkü Fenerbahçe camiasında beklentiler her zaman büyüktür. Karabükspor maçında beklenenden az seyirci vardı. Ben Stadımızın her maçta dolmasını istiyorum. Taraftarlarımız, Şampiyonluk yarışında bizleri yalnız bırakmasın” diyerek sözlerini noktaladı.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Alper Potuk
FB TV
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam