Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
İsmail Kartal: Ali Koç rica etti, kabul ettim
14.03.2022 - 10:24

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Aytemiz Alanyaspor'u 5-2 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Mücadeleyi değerlendiren İsmail Kartal, “Çok güzel bir maç oldu. Seyir zevki çok yüksekti. Biz iyi çalışıyoruz. Her hafta oyunumuzu geliştiriyoruz. En önemli oyuncularımızın olmamasına rağmen elimdeki sağlıklı oyuncularla rakibi çok iyi analiz ettik. Bu maçı da kazanmaya gelmiştik. Çok güzel ortamımız var, çok güzel bir hava yakaladı. Alanyaspor’a 5 gol atmak… 5 golün haricinde çok net pozisyonlarımız var. 2-0’da oyunu dengelemem gerekiyordu. Önde baskı yaparken, kalemizde gol gördük. Oyunu çevirmeyi bildik. Oyuna giren üç oyuncumuz gol attı. Yükselen performansımız var. Her gün Samandıra’da rakipleri çok iyi analiz ediyoruz ve oyunculara bunu çok net anlattığımı düşünüyorum. İlk gol tesadüf değil, biz çalıştık. Oyuncularımız tebrik ederim” ifadelerini kullandı.

“BİRBİRİMİZE İNANIYORUZ”

Takımındaki yükselişi yorumlayan deneyimli teknik adam, “Benim antrenmanlarım çok tempolu, çok zevkli. Gece gündüz takımın gelişimi için ekibimle çalışıyorum. Oyuncular da verdiğim emeği görüyor ve onlar da çalışıyor. Birbirimize inanıyoruz. Oyuncularıma saygı duyuyorum, onlar da bana güveniyor” dedi.

Maç taktiğini de anlatan Kartal, “Alanyaspor’a bilerek topu bıraktık. Sonrasında neler yapacağımızı çalıştık. Oyuncularımız yüreklerini ortaya koyuyor. Çalışıyoruz ama maçı ne kadar isteyeceğiz, bu da önemli. Hepsini anlattım ve takım da gereğini yaptı. Bu galibiyeti büyük Fenerbahçe taraftarına armağan ediyorum. Onları Konyaspor maçına bekliyorum” açıklamasını yaptı.

“ARDA GÜLER İLE İLGİLİ HER ŞEYİ PLANLADIM”

Maça 74. dakikada oyuna girmesine rağmen 1 gol ve 1 asist yapan Arda Güler hakkında konuşan İsmail Kartal, “Arda Güler oyuna ne zaman girecek, ne zaman ilk 11 oynayacak, bunları planladım. Bu maçta da tam zamanında oyuna aldım. Oyuna gireceği bir ortam vardı, bizim evladımız. Mesut Özil ağabeyinin yerine girdi. Onu koruyoruz, kolluyoruz. Önü açık. Arda Güler gibi çok oyuncumuz var. Onlarla ilgili plan yaptım, başkanımız rica etti. Haftanın 3-4 günü onlara ekstra idmanlar yaptıracağız. Başkanımız rica etti, ben de kabul ettim. Zaten Samandıra’da kalıyorum, bu ekstra idmanları yapacağız” sözleriyle konuşmasını noktaladı.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
ismail kartal
aciklama
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam