Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
İsmail Kartal: "Zor da olsa kazanmasını bildik"
31.08.2014 - 23:57

Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, ligin ilk maçında zorlu Karabükspor karşısında zor da olsa kazanmasını bildiklerini söyledi.

Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, ligin ilk maçında zorlu Karabükspor karşısında zor da olsa kazanmasını bildiklerini söyledi.

Maç sonrası yayıncı kuruluşa konuşan İsmail Kartal, Diego'yu kariyerli, yaratıcı ve üretken bir oyuncu şeklinde tarif ederken, ancak Diego'nun henüz hazır olmadığını, adım adım hazırlayarak takıma monte olacağını söyledi.

"Demoralize olmadık"

Maçı değerlendiren İsmail Kartal, "İlk hafta olmasına rağmen ligin en hazır, düzenli ve mücadele gücü yüksek takımına karşı oynadık. Hafta içi 120 dakika ağır bir maç oynamalarına rağmen çok iyi mücadele ettiler. Aslına maça iyi başladık, golü de bulduk. Golden sonra pas hataları yapmaya başladık, geri çekilme oldu. Onlar o ara gol buldu. İlk yarı sonunda kıpırdanmaya başladık. İkinci yarı iyi oynadık, yaptığımız hamlelerle maçı kazanmayı bildik. Kalemizde talihsiz bir ikinci gol yedik. Mert bir hamle yaptı, Kadlec'e yakındı ve golü yedik ama demoralize olmadık. Ne yaptığımızı biliyoruz, iyi bir takımız. Rakiplerimiz deplasmanda kazanmıştı, 3 puanla başlamak istiyorduk. Haftaya Trabzon gibi zor bir deplasmana gideceğiz. Sonradan oyuna giren Diego ve Webo katkı sağladılar. Zor da olsa kazanmasını bildik. Oyuncularımı tebrik ediyorum, teşekkür ediyorum" diye konuştu.

"Diego adım adım hazır olacak"

Diego hakkında İsmail Kartal, "Diego çok kariyerli, uzun yıllar tanıdığımız bir oyuncu. Geriye dönük 4-5 yılına bakarsanız Bundesliga'da Wolfsburg'da, Bremen'de sürekli oynamış; Atletico Madrid'de de oynamış, üretken bir oyuncu. Kariyerli, üretken, yaratıcı bir oyuncu. Tam hazır değil, doğru söylüyor. Adım adım hazırlayarak takıma monte edeceğiz. Biraz daha eksiği var" İfadelerini kullandı.

"Kulübümüz adına bir büyüklük örneği"

Cristian ve Yobo için ise Kartal, "Uzun yıllar hizmet etiler. Bunların karşılığında kulüp taraftarın önünde onlara vefa borcunu ödemiş, ödüllendirdi. Bunlar güzel şeyler. Bu kulübümüz adına bir büyüklük örneğidir. Onlara teşekkür Bundan sonraki hayatlarında, mesleki hayatlarında onlara başarılar diliyorum" dedi.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Ismail Kartal
Aciklama
Karabükspor
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam