Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Hasan Ali Kaldırım Fenerbahçe'ye veda etti
08.08.2020 - 14:17

Fenerbahçe ile sözleşmesi sona eren Hasan Ali Kaldırım veda mesajı yayınladı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Hasan Ali Kaldırım, 2012 yılında başyalan Fenerbahçe macerasının sona erdiğini ifade ederken 8 yıl önce kulübe transferini sağlayan eski Başkan Aziz Yıldırım ile kendisine zor zamanlarda gösterdiği destekten dolayı Başkan Ali Koç'a teşekkür etti.

Fenerbahçeli futbolcu Hasan Ali Kaldırım, sarı-lacivertli ekipten ayrıldığını açıkladı. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Hasan Ali Kaldırım, 2012 yılında başyalan Fenerbahçe macerasının sona erdiğini ifade ederken 8 yıl önce kulübe transferini sağlayan eski Başkan Aziz Yıldırım ile kendisine zor zamanlarda gösterdiği destekten dolayı Başkan Ali Koç'a teşekkür etti.

Hasan Ali Kaldırım'ın yaptığı açıklama şu şekilde: "2012 yılında başlayan Fenerbahçe maceram 8 yılın ardından sona erdi. Kayserispor'dan toy ve heyecanlı bir şekilde geldiğim bu kapıdan kaptanlık mertebesine erişmiş bir tecrübeli oyuncu olarak çıkıyorum. Artık bambaşka bir yolculuğa başlıyor ve zihnimde hep iyi anılarla ayrılıyorum Fenerbahçe'den. Benim bu kulübe transferini sağlayan ve ömür boyu unutamayacağım bir şeref madalyasına sahip olma vesile olan eski başkanımız Aziz Yıldırım ve yönetimini teşekkür ediyorum. Bununla birlikte, bana zor zamanlarımda göstermiş oldukları destekten destekten ötürü mevcut başkanımız Ali Koç yönetimine, 8 yıl boyunca uyum içinde çalıştığım hocalarıma ve teknik personele, her zaman biz futbolcuların tüm dertleriyle ilgilenen idari personele ve kulüp emekçilerine şükranlarımı sunuyorum. Son olarak büyük Fenerbahçe taraftarlarına şunları söylemek istiyorum; Oynadığım süre boyunca kimilerini mutlu kimilerini mutsuz etmiş olabilirim. Ancak emin olduğum bir şey var ki 3 numaralı çubuklu giymek için her zaman hazır olmak için tüm gayreti gösterdim oynadığım ve oynamadığım her an motivasyonumu yüksek, iş ahlakımı ve disiplinimi en üst seviyede tutarak bu formaya; arkamızdaki milyonlarca taraftarı layık olmaya çalıştım. Şimdi 3 numaralı çubukluyu, bu formanın kıymetini ve sorumluluğunu her zaman bilmenin huzuruyla soyunma odasında bırakıyorum."

İşte Hasan Ali Kaldırım'ın veda mesajı!


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
hasan ali kaldirim
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam