Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Altay Bayındır: Aynı kararlılıkla bundan sonraki maçlarımıza devam edeceğiz
05.07.2020 - 01:22

Kalecimiz Altay Bayındır, 2-1 kazandığımız Göztepe karşılaşmasının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

İlk olarak galibiyeti değerlendiren Bayındır, “Takımıma katkı sağladıysam ne mutlu bana. Artık galip gelmek gerekiyor çünkü biz Fenerbahçe Spor Kulübü oyuncularıyız. Bu galibiyeti daha farklı sevinçlerle sonlandırabilirdik ama olmadı. Bilinçli düşünüp ileriye bakmak lazım. Birçok sıkıntılarla boğuşarak şu anki mevcut durumdayız ama biz Fenerbahçeyiz. Mücadelemizi bırakmadan her hafta üstüne katarak devam edeceğiz. Bugün galip geldiğimiz için çok mutluyuz. İnşallah önümüzdeki Gençlerbirliği maçında da galibiyeti devam ettiririz.” dedi.

Takımımızın savunma hattının sezon boyunca sürekli değişmesine ilişkin sorulan soruya genç kalecimiz, “Bir takım bir sezonu aynı savunma hattıyla bitiriyor. Oyuncular birbiriyle iyi ve rahat iletişim kurabiliyor. Avrupa kulüplerine veya birçok kulübe baktığımızda bu böyledir. Maalesef ki sezon başında istediğimizi ve düşündüklerimizi ilerleyen safhalarda sağlayamadık. Bu durum da yer yer anlaşmazlığa neden oldu. Gustavo stoper oynadı, Ozan stoper oynadı, Jailson uzun bir süre stoper oynadı. Onlar da o mevkiinin oyuncuları değil. Onlara da bir şey diyemiyorsun. Hep birlikte bir şekilde buraya kadar getirdik. Öyle ya da böyle buradayız. Bundan sonraki süreçte geçmişteki çok şey düşünülür ve değerlendirilir. Önümüzde bakacağız. Kalan maçlarımıza odaklanacağız. Önümüzdeki sene her anlamda daha iyi bir Fenerbahçe olacağını düşünüyorum. Biz aynı kararlılıkla bundan sonraki maçlarımıza devam edeceğiz.” şeklinde yanıt verdi.

Bu akşam kurtardığı pozisyonlarla taraftarımız tarafından oldukça desteklenen Altay Bayındır, “Taraftarsız oynamak mevcut nedenlerden dolayı çok kötü ama önemli olan her maçta arkasında durup desteklemek. Bir futbolcunun özgüveni için bu çok önemli. Bir hafta öyle, bir hafta böyle olmaz. Bizler de oyuncularız. Bizim de psikolojimiz var. Bizim de desteğe ihtiyacımız var. Tabii ki yer yer hatalar olur ama önemli olan bu hatalara takılmadan yoluna devam etmektir. Ben de bu şekilde yapacağım. İnşallah bundan sonraki maçlarda da en iyi şekilde bitiririz. İyi bir performans ortaya koyarız ve bundan sonrası inşallah daha iyi olur.” ifadelerini kullandı.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
altay bayindir
aciklama
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam