Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Dilmen: Fenerbahçe adamı kel bırakır
03.02.2018 - 21:39

Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe - Gençlerbirliği maçını değerlendirdi.

Süper Lig'in 20. haftasında Fenerbahçe ile Gençlerbirliği karşılaştı. Fenerbahçe - Gençlerbirliği maçı 2-2 sona erdi.

Rıdvan Dilmen, maçı şöyle yorumladı:

Liglerin ikinci yarısı başlamadan 10 gün önce Ümit Özat'ı gördüm. Düşme adayısınız dedim. Yok hocam iyi oyuncular aldık, daha iyi olacağız dedi. Hakikaten de öyle oldu. Bugün iyi mi oynadılar? Hayır. Ama belli bir seviyeyi yakalamışlar. Tuhaf bir maç oldu Öylesine bir hakem hatası oluyor ki maç 11'e 10 oynanacakken avantajını kaybediyor bir takım. Sonra saçma sapan bir gol geliyor. Fenerbahçe, ikinci yarıda kontra atakla golleri buldu. Maçın ikinci yarısında ilk yarıdaki Fenerbahçe'den eser yoktu. Çok demoralize bir şekilde oyunu bitirdiler. Oyunun son anları angarya gibi geldi. Hayran oldum ilk yarıda Fenerbahçe'ye... İştahla yemeye başlıyor, sonra öyle bir şeyler veriyorlar tüm iştahınız kaçıyor. Kocaman'ın yaptığı açıklamaların kendi oyuncularını etkilediğini oyunun son bölümünde gördük. 20 maçın yüzde sekseninde antrenman yapsanız, çalışsanız bile böyle goller yemezsiniz. Fenerbahçe'de hata yapmayanın ağzını, burnunu kırarlar... Kendi kalesine atan mı ararsın, topu rakibe atan mı ararsın.. Fenerbahçe ligin en çok berabere kalan takımı. 2 puanlı sistem olsa banko şampiyon olur. Futbol hayatım boyunca bir sezonda bu kadar saçma sapan gol yiyen bir takım görmedim.

Rıdvan Dilmen, ilk yarıyı şöyle değerlendirdi:

Kardiyologlara gitseniz, araştırma yapsanız kalp rahatsızlığı olanların çoğu Fenerbahçelidir. Aykut Hoca, hakem hakkında konuştu haklı çıktı. Suni dedi, haklı çıktı. Bir sezonda yapılacak tüm hataları 3-5 maçta yaptık. Onda da haklı. Ümit Kalkavan, Mete Kalkavan'a hakaret etti. Sen atamadın, bari ben alayım dedi. Fenerbahçelinin halini düşün. Saçının kel kalmaması, beyazlamaması mümkün değil. : Volkan niye çıktıysa oralara, Dirar da niye kaleye doğru vurdu. Ama şunu söyleyeyim Fenerbahçeli oyuncuları ilk yarıda oynadıkları futboldan dolayı kutlarım. Fenerbahçe adına dramatik bir ilk yarı oldu. Fenerbahçeliler artık Valbuena'yı falan tartışmasın. Fenerbahçeliler, Aykut Kocaman'ın çarşamba günü söylediklerine kulak versinler.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
ridvan dilmen
aciklama
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam