Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Ne sakatlar ne de cezalılar!
07.10.2017 - 14:51

Aykut Kocaman’ın istediği oyuncular FFP engeli yüzünden alınamadı; alınanlar ise kadroya geç katıldı. Sakatlıklar ve cezalar da tuz biber oldu, bir türlü ideal 11’ini kuramadı. Ancak hocanın asıl şikayeti bu değil. Yıpranmışlıklarla, yılgınlıklarla uğraşıyor. Adeta enkaz temizliği yapıyor...

Fenerbahçe, geride kalan 7 haftada istikrarsız bir tablo sergileyip Galatasaray'ın 8 puan gerisinde kaldı. Elbette bu tablo taraftar ve camia için büyük bir hayal kırıklığı... Ama çok da acımasız olmamak gerek. Birçok neden, Aykut Kocaman'ın ideal 11'ini oluşturmasını ve istikrarı yakalamasını engelledi. Alper, Skrtel, Van Persie, Mehmet Topal, Dirar ve Mehmet Ekici gibi önemli isimler yaşadıkları sakatlıklar yüzünden takımı eksik bıraktı. Josef, Neto ve İsmail Köybaşı ceza aldı. Kjaer sonrası defans, bu olumsuzluklar içinde bir türlü oturmadı. Ancak Aykut hocanın asıl şikayet ettiği hususlar bunlar değil.

CANLA BAŞLA UĞRAŞIYOR
Her ne kadar takıma önemli takviyeler yapılsa da istediği isimler finansal fair play engeli yüzünden transfer edilemedi. Alınan futbolcular da takıma geç katıldı. Kafasındaki sistemi değil de eldeki kadroya göre bir sistem uygulamak zorunda kaldı. Bunları da geçiyoruz... Aykut Kocaman'ın devraldığı geçmişten kalan kocaman bir enkaz var. Hocanın, "Burada 2 senenin birikintisi var. Personel de dahil büyük bir yıpranmışlık söz konusu. Ölü toprağını kaldırmak için canla başla mücadele ediyorum" dediğini bizzat biliyorum. İşi zor ve belli ki biraz daha zamana ihtiyacı var.

SAHA İÇİNDE LİDERİ YOK
F.Bahçe'de bir de kaptanlık meselesi bulunuyor. Volkan Demirel yedek. Mehmet Topal bazen oynuyor, bazen kulübede. Bu iki ismin olmadığı maçlarda Fenerbahçe saha içi liderini bulamıyor. Kısa vadede çözüm Volkan ya da Topal'ın yeniden ideal tertibin içinde yer almasından geçiyor gibi duruyor. Her şeye rağmen Fenerbahçe, Akhisar'ı yenip milli araya moralli girseydi bugün başka şeyler konuşuyor olacaktık. Hala çok şey kaybetmiş değil Fenerbahçe. Malatya ve Galatasaray maçları kazanılırsa yepyeni bir sayfa açılır. Aykut Kocaman o yüzden bu maçlara büyük önem veriyor. Malatya maçı kayıpsız geçildikten sonra Türk Telekom Stadı'nda kazanılacak bir zafer, ligin gidişatını değiştirir. (Fotomaç)


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Aykut Kocaman
sistem
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam