Son Eklenen Haberler!
11:24 | Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam        -        11:19 | Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu        -        11:13 | Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake        -        11:10 | Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!        -        11:53 | Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var        -        11:52 | Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi        -        11:51 | Marco Asensio'nun talipleri artıyor        -        11:49 | Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...        -        11:49 | Fred için Brezilya'dan yeni talip        -        11:48 | Fenerbahçe'den ayrılan Tedesco'nun menajerlik şirketi sessizliğini bozdu: Geri mi dönüyor?
Jardim: Fenerbahçe Daha Etkiliydi!
28.07.2016 - 01:03

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu ilk maçında deplasmanda Fenerbahçe’ye 2-1 mağlup olan Monaco’da Teknik Direktör Leonardo Jardim, “Fenerbahçe bugün Monaco’dan daha etkiliydi. Bu yüzden mağlup olduk. Sonuçtan memnun değilim ama bu sadece birinci devre diye düşünüyorum” dedi.

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu ilk maçında Monaco, deplasmanda Fenerbahçe’ye 2-1 mağlup oldu.

Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Monaco Teknik Direktörü Leonardo Jardim, sonucun kendilerini için iyi olmadığını belirterek, “Çok dengeli bir maç izledim ben. İki çok iyi takımın maçıydı. Her bir takım için 3-4 gol fırsatı oldu. Fenerbahçe bugün Monaco’dan daha etkiliydi. Bu yüzden mağlup olduk. Sonuçtan memnun değilim ama bu sadece birinci devre diye düşünüyorum. Monaco’da olacak maçta takımımızı üst tura çıkarmak için elimizden geleni yapacağız” dedi.

“Falcao’nun Beşiktaş’a gitmesini istemem”

Beşiktaş Falcao ile ilgilenmesi ile ilgili gelen bir soruya ise Portekizli teknik adam, “Ben olmasın isterim. Bu oyuncuyu çok seviyorum. Falcao çok üst düzey ve kaliteli bir oyuncu. Sadece Türkiye değil İngiltere, İspanya’dan takımlar istiyor. Benim buna ihtiyacım var bu sezon için” diye konuştu.

“Gafil avlanmadık”

Rakibi tanıdıklarını dile getiren Jardim, “Maçta çok fazla da seyirci yoktu. Çok daha dolu oluyor stadyum. O yüzden oyuncularımız da iyi hazırlanmıştı. Gafil avlanmadığımızı düşünüyorum. İlk 5 dakika pres oldu ama sonra düştü. İkinci yarıda da 5-10 dakika oldu sonra geçti. Futbol böyledir aslında” açıklamasında bulundu.

“Şansımız yüzde elli”

Türkiye’de oynamayı sevdiğini söyleyen Jardim, “Türkiye’de oynamayı seviyorum aslında. Taraftarların çok tutkulu olduğunu görüyorum. Yüzde elli şansımız diye düşünüyorum. Şu an bir favori yok. 90 dakika daha oynayacağız ondan sonra bakacağız” ifadelerini kullandı.

"Çok önemli oyuncuları var"

Fenerbahçe’de çok dikkatini çeken oyuncu olduğunu vurgulayan Portekizli çalıştırıcı, “Çok önemli oyuncular var. Fernandao var, Emenike var, De Souza var. Hepsini tanıyoruz, biliyoruz, çok iyi bir takım ama bizim de oyuncularımız çok kaliteli. Bu yüzden çok dengeli bir maç oldu. İki takım da iyiydi bence” dedi.


BU HABERE EMOJİYLE TEPKİ VER!

Etiketler:
Fenerbahçe
Monaco
Şampiyonlar Ligi
Teknik Direktör
Jardim
Açıklama
Diğer Haberler
Aziz Yıldırım ilk transferini yapıyor! Mallorca ile anlaşma tamam
Fenerbahçe'nin yeni sezon hazırlık programı belli oldu
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın kurmayları İngiltere’ye uçuyor! İlk hedef Ake
Fenerbahçe'de N'Golo Kante ülkesine geri dönebilir!
Fenerbahçe'de ayrılık ihtimali! 3 talip var
Kim Min-Jae, Fenerbahçe'de planları altüst etti! Dudak uçuklatan maaş talebi
Marco Asensio'nun talipleri artıyor
Dominik Livakovic: Seçimi beklemem gerekiyor...
Gelecek maçımız
FenerKolik Resmi Web Sitesi © 2013-2026 - Tüm Hakları Saklıdır.
by Serkan Acar

Anasayfa    Yasal Uyarı    FB TV    İletişim    Reklam