Mesut Özil ilk kez 11’de görevlendirildi
Fatih Karagümrük ile mücadele eden Fenerbahçe’de Mesut Özil takıma dahil olduğundan bu yana ilk kez 11’de görevlendirildi. Teknik direktör Erol Bulut’un ligde Hatayspor ve Galatasaray ile Ziraat Türkiye Kupası’nda Başakşehir ile oynanan maçlarda yedek soyundurduğu Mesut Özil, Karagümrük maçında ilk 11’de yer aldı.
Devamı için tıklayınız >>