Fenerbahçe'den maç sonu gönderme
Fenerbahçe, olaylı geçen derbide Beşiktaş'ı 2-1'lik skorla yendi. Maç sonu Sarı Lacivertliler'in Twitter hesabından Başakşehir, Galatasaray'a ve Beşiktaş'a göndermede bulunan bir tweet yolladı.
Devamı için tıklayınız >>