Fenerbahçe'de teknik hatalar masaya yatırıldı
Fenerbahçe'deki kötü gidişin ardından sarı-lacivertli yönetim, teknik direktör Aykut Kocaman ile masaya oturdu. Takımdaki eksiklerin ve problemlerin tartışıldığı görüşmede, 7 hafta sonunda takımın lider ile arasında 8 puan fark oluşmasının nedenleri incelendi.
Devamı için tıklayınız >>