Primler yattı, Robin van Persie iyileşti!
Osmanlıspor maçı sonrası yaşanan krizin ardından "Her galibiyete prim" sözü veren Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım sözünü tuttu, Sivasspor maçının primi dün hesaplara yatırıldı. 31 Ağustos'tan bu yana sakat olan Robin van Persie aynı gün idmanda şov yaptı.
Devamı için tıklayınız >>