Nihat Kahveci'den Beşiktaş'ın kararı sonrası bomba paylaşım!
Beşiktaş'ın eski futbolcusu Nihat Kahveci, Siyah Beyazlı takımın 3 Mayıs'ta oynanacak Fenerbahçe maçına çıkmama kararını resmi Twitter hesabından yaptığı yorumla değerlendirdi.
Devamı için tıklayınız >>